Velkommen til Give Jagtforening

Give Jagtforening er en lokalforening under Danmarks Jægerforbund - kreds 4 , tilhørende i Gamle Give kommune. Her på hjemmesiden er det muligt at orientere sig om foreningen og dens aktiviteter.

Aflysning Bukkekaffe d. 16 maj.

På grund af forsamlingsforbuddet er vi desværre nødt til at aflyse bukkekaffen lørdag d. 16/5, men send gerne billeder af de bukke i nedlægger.

Knæk og Bræk derude.

Bemærk.

Arrangøren af fiskekonkurrencen, har naturligvis forholdt sig til problematikken omkring Corona og forsamlingsforbuddet. Der er taget de forholdsregler der skal til, for at arrangementet kan afholdes efter gældende regler og retningslinier.

Husk Familiefiskekonkurrence d 3. juni

Følg linket og husk tilmeldingen

Fiskekonkurrence_2020.pdf

Lodtrækning til bukkejagt

Lodtrækningen til årets bukkejagt er afholdt. Tilmeldte får besked om resultatet, på mail - Forventet mandag aften d. 27/4.

Bemærk!!

Der medsendes info, så husk at læse det godt igennem når i modtager den.

Ugerne løber i år fra lørdag morgen til fredag aften

CORONA - har også ramt arrangementerne i Give

Jagtforening

Update i forhold til de kommende arrangementer

Indskydning: Indskydning af jagtriffel er aflyst. Vi opfordre naturligvis alle til, individuelt at undersøge muligheder for indskydning, så både mand/kvinde og "materiel" er klar.

Lodtrækning bukkekort: Der afholdes ikke fælles lodtrækning. Alle garanter der ønsker at deltage i lodtrækningen, bedes derfor foretage indbetaling, for garantbeviset inden fristen. (se nedenstående). For at deltage skal man senest d 15/4 give besked til Peder Bergstrøm mobil 40365221 eller til-  mail@givekoleservice.dk, med besked om hvor mange pürschkort man ønsker (max 3 uger pr garant). Ved tilmelding betales kort forud. tilmedinger der ikke er registreret betalt, deltager ikke i lodtrækningen (150 kr. pr. kort) enten på foreningens mobilepay (571725) eller til foreningens konto nr. 7622 1250723 - husk at skrive hvad og hvem indbetalingen vedrører. Det er vigtigt!!!

Pürschudvalget trække lod efter fristen, og giver besked om resultatet af lodtrækningen hurtigst mulig.

Rågeregulering: Parole til rågeregulering, aflyses. Ønsker du at deltage i rågereguleringen, skal du ligeledes senest d 15/4 give besked til Peder Bergstrøm. Tilmeldte vil herefter få yderligere information omkring reguleringen.

Garant/garantbevis:

Der er/bliver udsendt mail til nuværende Garanter. Er du Garant, og har du ikke modtaget mailen, er du ligeledes meget velkommen til at kontakte Peder Bergstrøm.

Det er beklageligt, at ovenstående arrangementer skal aflyses, men det er desværre vilkårene.

Mange foreninger og erhvervsdrivende er trængte i denne Corona krise. Derfor skal der selvfølgelig også fra foreningen opfordres til, at i som medlemmer støtter vore sponsorer. Mange af dem er afhængige af lokal opbakning. Rigtig mange af dem har igen i år valgt at støtte os, på trods af krisen.

Programmet for 2020/2021 er opdateret og ligger klar.

program_2020_2021_rev_230320.pdf

Nyheder fra kredsen

Nyheder fra forbundet

Nyheder fra foreningen